Показано с 1 по 1 из 1

Тема: Заміна шарнірного сайлентблока ( плаваючий ) поперечного важеля (рычага) MG 6

  1. #1
    Старожил Аватар для Wert1984
    Регистрация
    06.06.2013
    Адрес
    Кам'янське (Дніпродзержинськ)
    Автомобиль
    МіГ 6 STD
    Имя
    Сергій
    Сообщений
    2,235
    Вес репутации
    71

    Заміна шарнірного сайлентблока ( плаваючий ) поперечного важеля (рычага) MG 6

    Привіт, народ про заміну писав в БЖ, а тепер вирішив структурувати. Отож діло було так: після першої ж зими 2013/2014 з'явився скрип позаду справа при проїзді ям і "поліціянтів",я його навіть не помічав-жінка підказала. З підвищенням температури скрип проходив ( я пшикав про всяк випадок силікончиком ). Все повторилося восени 2014, а навесні заскрипів як бричка в діда, скрипіло ТАК , ще тестується коли взяти за арку і підняти вгору-скрипить. Про всяк випадок заїхав на СТО, продіагностували-все в нормі крім сайлентблока поперечного важеля задньої підвіски.
    На АІСі вартує біля 3000 грн , виписав з Китаю ТУТ за 31,52 з пересилом.
    На оригінальному сайленті, котрий стояв на автівці, були відсутні штопорні кільця малого діаметру ( канавки під них були), через це і попадала вода в середину сайлентблока, що і викликало скрипіння.
    Прийшов сайлент з Китаю , всі штопорні на місці, добре змащений з маркуванням TRW 030 0002 052 009. Після заміни скрипу немає, перевіряв на трамвайних путях і по бруківці Дніпра.
    Ще не поганий варіант перейти на сайлент Субару Форестер SUBARU: 20257-XA000 , там різниця тільки у зовнішньому діаметрі: у нас 46, у суби-40.Потрібно виточити втулку 46,01/40.
    Поїхався по "файній" дорозі Дніпропетровськ-Жовті Води, не скрипіло
    Последний раз редактировалось Wert1984; 20.04.2015 в 10:03.




Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения
  •