Отже, народ, хто катається на МГ 6 механіка-була виявленна проблема вутлого диску зчеплення ( а то і всієї корзини ) на наших маХХХинках. Думаю, що багатьом знайомий запах паленого при рушанні під горку без "ручніка" і взагалі питання рушив-заглох. ІМХО-диск плавно не передає КМ двига на КПП. Він це робить різко, надто короткий інтервал, а вкупі з акселератором, який тріШШШечки запізнюється= це створює немале негативне враження від авто. В мене виникли найбільші питання до фрикційного матеріалу диску і його площі контакту з ведучим диском. По даним сервісмануала на МГ 6 диск такий:Specifications
Type: Hydraulic pressure assistant clutch
Drive plate diameter: 228mm
Pressure plate diameter 228mm
Clutch plate friction material B1675
Diaphragm finger height when clamped on a thick gauge plate: 28.45-30.45mm
Diaphragm finger clearance (service limit) 64.0mm
Clutch plate thickness under 6600 N axial load:
• New 7.35-7.95mm
• Service limit 6.5mm
Rivet depth:
• New 1.2 mm above rivet head
• Service limit 0.2mm above rivet head
Clutch plate run-out:
• New 0.8mm
Grease: Molybdenum disulphide grease Version
Каталожний номер=S222003
По діаметру підходить диск від дизельного Ровера http://www.dmgrs.co.uk/collections/c...00-25-45-zr-zs
Виправте та доповніть, якщо десь помиляюся. Давайте це питання вирішувати разом, з часом воно стане актуальним для багатьох.