Привіт, народ про заміну писав в БЖ, а тепер вирішив структурувати. Отож діло було так: після першої ж зими 2013/2014 з'явився скрип позаду справа при проїзді ям і "поліціянтів",я його навіть не помічав-жінка підказала. З підвищенням температури скрип проходив ( я пшикав про всяк випадок силікончиком ). Все повторилося восени 2014, а навесні заскрипів як бричка в діда, скрипіло ТАК , ще тестується коли взяти за арку і підняти вгору-скрипить. Про всяк випадок заїхав на СТО, продіагностували-все в нормі крім сайлентблока поперечного важеля задньої підвіски.
На АІСі вартує біля 3000 грн, виписав з Китаю ТУТ за 31,52 з пересилом.
На оригінальному сайленті, котрий стояв на автівці, були відсутні штопорні кільця малого діаметру ( канавки під них були), через це і попадала вода в середину сайлентблока, що і викликало скрипіння.
Прийшов сайлент з Китаю, всі штопорні на місці, добре змащений з маркуванням TRW 030 0002 052 009. Після заміни скрипу немає, перевіряв на трамвайних путях і по бруківці Дніпра.
Ще не поганий варіант перейти на сайлент Субару Форестер SUBARU: 20257-XA000 , там різниця тільки у зовнішньому діаметрі: у нас 46, у суби-40.Потрібно виточити втулку 46,01/40.
Поїхався по "файній" дорозі Дніпропетровськ-Жовті Води, не скрипіло